Mr Bean bag in da` house!!

Jepp, igår fick jag äntligen min efterlängtade saccosäck till Liam.
Tackar malin för att du hämtade den åt mig och tackar även för trevligt sällskap.

Liam fick säcken igår som en tidig julklapp, för inte ids jag släpa med den till boden och slå in den så han får öppna o sen släpa hem den! pjuu lät skitjobbigt!
men han vart överlycklig och kastade sig hejdlöst ner i den och mojsade runt, så glad blev han.

fin va!!

jag har precis lämnat gossen på dagis, sista dagen sen är det jullov för han, och idag skulle det vara julfest på dagis med julbord och dans runt granen. kul kul.

jag ska ta mig lite kaffe och sen ska jag nog styra in mig i en dusch, ska väl ta mig ut sen och försöka handla det sista som skall handlas inför julen, sen ska fan jag oxå ta jullov haha..

vill ha en ny vinterjacka oxå,, har spanat på många och jag har en på tradera som jag tycker är fin


eller vad tycker ni????

nåväl

see ya!!

Kommentarer
Postat av: therese

Supersnygg jacka ! :)

Oliver har också en beanbag, dom är super :)

2008-12-18 @ 09:57:38
URL: http://tvikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0