kackabajja!!

Ibland hinner jag inte med o blogga alls, är så fullt upp.
har varit i boden o hälsat på familjen i helgen, packat lite auktioner osv.

sen for vi hem i tisdagskväll,onsdag for liam på dagis men dom ringde och sa att han fått feber så jag hämtade hem honom och så mös vi hela gårdagen!
imorse så vaknar jag av en glad  liten kille som tittar på mig med stora ögon o säger -hej! jättenöjd ser han ut=)
vaknar till lite då jag inser att det är kackabajja upp till midjan på han!!!
shit, ställer han i badkaret och tar av han blöjan OHhjälp, nåväl tvättar av han ordentligt, lindade in han i en handduk och bäddade rent i hans säng o lägger han med en välling, efter det kom 2 lass till som var ganska rejäla ha ha så där har jag förklaringen till febern, lillgubben min!

så idag tog vi oss en tur till stan och började handla lite julklappar o shit vad mycket fina barnkläder dom har fått in i stan, finns hur mycket som helst jag skulle kunna köpa=)
men fynda en del fint som han skall få av "tomten"

ja, igentligen skulle jag ju titta på skor till mig själv, men var inte speciellt inspirerad då det var slaskigt ute som satan o mina fötter var blöta så inte så kul o prova skor då! njaa
fårla ta de en annan dag, skulle behöva  mig ut på skokanonen o barnenshus o dollar å det oxå, men tror jag ska ta det en dag då lilleman e på dagis!

ja vad mer???
jo hittade en fin jacka på tradera, kanske inte en riktig vinter jacka så men en snygg jacka å bara gå omkring i eller nå hahaha vilken förklaring!!?? ha ha men den är fin vänta ska printa in en bild påren så får ni väl se


javisst, skulle jag kunna tänka mig!

o kanske ett par såna här till det??



nä, nu ska jag mysa ner mig i soffan o glo tv, gossen sussar redan o jag tror jag gör en tidig kväll jag oxå!
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0