Julen över

ja då var julen över, har verkligen haft en trevlig jul, god mat o trevligt sällskap.
massa fina julklappar.
liam diggade tomten, var o gav give me five, inte ett dugg rädd.
han har fått så många fina julklappar att jag nu var tvungen o ge han ett eget rum, höll på hela dagen o möblera om i hela lägenheten, är helt slut i kroppen, men fint blir det, fattas bara lite möbler o sånt men det ska jag fixa=)

kom hem från boden på annandagen, liam stanna kvar där över natten o jag for ut på krogen med mina vänner, men inge vidare skoj alls, var på fiskekyrkan o det är nog sista gången jag går dit, folk var aldeless för fulla o jobbiga o skrikiga näää urs, sen så stängde dom kl2???
nä blev less o inge full blev jag heller, vilket i och för sig var skönt, mådde ju toppen i går då.
nä så jag satte mig på nattbussen o for hem o sov i stället.
nu LÄR det dröja innan jag häver mig ut igen.

men jag har en överlycklig son med nya leksaker o ett eget rum, han stormtrivs, just nu ligger han och vilar, sen då han har vaknat ska vi ta oss ut en sväng o få oss lite frisk luft o gå och handla lite, ska väl försöak hitta på nån god middag och så blire bad o mys, ska hänga lite tvätt o vika in lite granna och små fixa lite.

i morron ska vi ta oss ut på stan en sväng o kika lite om dom har nå roliga fynd.
ja och veckan vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på??
nyårsafton blir vi nog hemma jag & liam o myser, kan vara rätt skönt.
får väl laga nån fin middag till oss osv, se nån film, han lär ju somna före 12slaget så jag får väl stå på balkongen o kolla på fyverkerierna då=)
lär nog antagligen se det dom skjuter från stan om int annat. nä det blir nog bra det.

vill passa på att tacka för den trevliga julen o alla fina julklappar som vi fått.
TACK!!

nä nu ska jag gå o styra på mig nå kläder så man är redo att ta sig ut sen då charmtrollet slår upp sina små bruna=)

hare gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0