Det vankas jul i knutarna.

ja nu har vi nog allt fixat, så nu väntar vi på våran skjuts.
vart så glad i dag då villervalla kläderna dök upp med posten=) så nu har jag slagit in dom oxå så dom är färdiga att rivas upp i morron då tomten kommer på visit.

ska bli trevligt att åka å fira jul, men känner mig lite hängig idag så jag hoppas det int är nå på G, vill hålla mig frisk, dock går mina tankar till jenny som har magsjuka inge kul, tänker på dig vännen hoppas du piggnar på dig.
nä julen är inge trevligt för dom sjuka.

ja så vad mer, jo utgång på annandan för min del, kul kul träffa lite vänner o hemvändarfolk så liam blir kvar i boden över natten med mommo o moffa, det uppskattar han säkerligen.
han brukar ha så fullt upp med annat då han är där så han hinner inte med o sakna mig, dock är det värre för min del, brukar längta ihjäl mig, guu så man kan sakna den lilla knodden.

han verkar då pigg o alert vill jag lova, springer omkring här hemma som en ekorre, tror han känner på sig att det är nått på G, när han sett att jag packat o slagit in paket osv.
lillbusen.

så nä ska inte vara långrandig, ska gå o joina min son o busa en stund.

så en riktigt GOD JUL önskar jag & Liam


Kommentarer
Postat av: maria

men alltså hur skriver jag då? ska jag bara skriva mig och moa? och sen måste jag göra en egen för max? fattar NADA :D

2008-12-23 @ 15:25:21
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0