det handlar om prioteringar!

ja ibland får man prioritera sånt som är viktigare än å ta sig en dusch
kan vara knepigt att hinna göra allt som man skall då han e på dagis, skulle duscha på morgonen men insåg ganska snabbt att det fanns de ingen tid till, for till banken och fixade mina ärenden där, typ bara 37pers före i kön, inge stress malin känn ingen panik haha

hoppa på bussen o for på dollar och handla dom sista julklapparna till syrrans ungar, vidare in på barnens hus men det suger fetballe för inte fan hade dom det jag var ute efter så nu måst jag ändå böka mig i väg ut nån dag i helgen på typ toys`r`us för där vet jag att det finns, MEEEEN det känns apjobbigt för jag lär ju inte vara ensam där om man säger så!!!
o bara bussen dit o hem och med barn vagn whyyyyy jag som ville
få allt klart, rackabajsare oxå.

nåja, har inte så mycket kvar så det är nån grej till liam så det känns meeeegaskönt.

sitter o väntar lite besök, ska snöra igång en kanna kafe,  gossen springer runt och sjunger och mellan varven står han o ropar i brevlådan ut till trappen, ha ha nått nytt han fått för sig då han har sett att det brukar trilla in lite reklam o post därifrån, skojjig grej det där brevlådan.
grannarna lär ju fundera när han sticker ut nån visp eller stekspade o står o hallåar när dom går förbi,, ja alltid ska det väl roa nån.

nu har han jullov, tycker det är mysigt och få ha han hemma, och vi brukar som få sussa lite längre, han har blit lite morgontrött och det är ofta jag får väcka honom med en välling på sängen för att han ska kvickna till så vi hinner oss i väg till dagis. så man får hoppas på en sovmorgon i morn då och mysigt o stiga upp i lugnan ro vi brukar lufsa på i pyjamas fram till lunch, åå nu kan vi dessutom mysa ner oss i saccon o kolla morgon tv, jihoo.
jååå och julklappar fick jag från han idag som han gjort på dagis såå gulligt, visserligen med hjälp av fröken men ändå man blir ju rörd jue.
ett rött julhjärta med hans namn o glitter o tomte o ängel på, och en julstrut fylld med lite smått o gott godis,russin o frukt, såå fint tack mitt lilla hjärta!

nä, ska gå å fixa kaffet och plocka fram cheescaken ur frysen så den hinner tina upp.


so long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0