Bunkrat upp

Vi har vart å hälsat på jenny o nea o bytt lite julklappar, liam fick så fina t-shits o sockar ett stort TACK!!
Det är verkligen tur o kul att man har så fina vänner som ni=)

sen gick vi förbi ica och skulle handla LITE men det blev en hel del, har bunkrat upp här hemma inför mitt o liams nyårsfirande, ikväll blire bingolotto med tacos och imorgon lagar vi fläskfile o pommer med pepparsås, ska nog bli trevligt.
här hemma ser det ut som kaos just nu, och jag har ju gjort om så mycket men det är NÅTT som stör mig med hela grejjen kan inte riktigt sätta fingret på vad det är. ska i alla fall göra ett ryck o röjja undan och tvätta det sista o slå på en diskmaskin så har man kvällen fri sen, ska bli skönt.

hade tänkt o lägga liam o vila en stund men det är nog ingen ide, han somnade då vi gick från J & L så han sov en bra stund, så han får vara vaken tills i kväll o grejja på, han har då nyss käkat så han verkar rätt nöjd=)

nå, har ni nå nyårslöften?? det har inte jag, blir ju aldrig att man följer dom ändå, dock ska jag verkligen föröska dra ner på mitt gottande o försöka röra på mig mer, jag vet att det är vinter o kallt men va fan man får väl dra på täckisar o häva sig ut o röra på fläsket, nu ser jag verkligen ut som en julegris, dom där gravidkilona verkar ha adopterat mig hehe

åå ska verkligen inte hänga läpp över det idag, man får ta en dag i taget så och försöka pusha på sig själv o göra mer o röra på sig å sånt, det ska gå.

så nå ikväll ska jag då bli miljonär (NOT) man vinner ju fan aldrig på sån där skitbingo haha men jag har fan inge bättre för mig. kul skulle det var om man nån gång vann och kanske drog hem en slant.
oooh drömma går ju..

nä ska ta o sätta på lite kaffe o börja stöka undan här hemma så man får det någotsånär beboeligt!

Svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0