15månader

jaha då var det måndag 22 december o det drar ihop sig til julafton minsann, men idag för 15 månader sen var jag nyförlöst, härligt minns det som igår. gud vad tiden går fort, det är inte klokt.
men grattis gossen=)

i går var vi bara hemma o STOR städade, ja så gott man kan då man har ett litet bustroll som gillar o plocka fram och jag plockar bort, två steg bakåt o ett steg fram, men allt går bara man ger det lite tid, nu är det i allafall rent o all tvätt är tvättad o rent o fräscht i alla sängar o ja det känns skönt.

så idag har vi som "vanligt" sovit till kl10 vilket är mega skönt men känner på mig att det kommer bli asjobbigt att ta sig upp den dagen dagis börjar igen, om nu detta håller i sig med långa sovmornar.
sitter för övrigt o dricker kaffe, liam sitter på golvet o gör lite mackelimang, känner den underbara aromen hehe.
tanken var väl att åka till stan o fixa den sista julklappen men får se om jag ids,
kanske tar det i morgon.

för i morgon åker vi till mamma o sören, dom kommer o hämtar oss, då skulle vi en sväng på storheden o fixa nå grejs så då hittar jag nog säkerligen nått där då.
idag skulle jag behöva ägna tiden till att packa allt som man nu behagas ha med sig, o ja fixa såna saker.
se ut vad man ska ha på sig på afton och vad lilleman ska ha, fast det vet jag ju dock, han får ha en svart sjorta ett par svarta byxor och en juleslips, han kommer bli så sööööt.!!
ja det gäller o passa på o klä dom medans man fortfarande får det, snart vettni då har jag inte en suck!
då kommer han tycka att det kläder jag väljer ut är daddiga haha garanterat!!

så ja vi får helt enkelt se vad dagen erbjuder,  ska i allafall bli kul och fira jul i år nu när Liam är så pass stor att han kanske förstår lite granna när tomten kommer o alla paket kan han ju öppna själv osv, tomtar älskar han, på dagis har dom en sjungande/dansande tomte den älskar han och rocka loss med, han vet vad tomte är och att det heter tomte för det säger han klockrent, syrran har oxå en sån där spelande tomte, han verkar digga dom=)
nä så kul ska det bli, och i morgon ska vi ha uppesittarkväll med mamma o sören och spela bingolotto endast den dagen spelar jag bingolotto haha vinner aldrig men i år får man hoppas på att vinna, brukar i allafall vara mysigt man gör färdigt skinkan osv, gör sig en god julesmörgås och bara tar det lungt.

oj,vad jag surrar känner jag, ska gå o tvätta lillrumpan o sen ta en pjåtår och invänta posten o hoppas på att hans villervalla kläder dyker upp i dag!

nåväl hinner säkert med o blogga en sväg till.
så på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0