röjja fett!!

japp, här skall röjjas fett!!

är nu så jävla less på att se ut såhär.

jag har ingen koll på min kropp längre, nu ska kilon väck, har aldrig mått såhär illa förrut har aldrig varit såhär fet förrut.
visst jag har fött barn, men hur jävla länge ska jag skylla på gravidkilona lixom,
nä lilla gumman det är 11 månader sen du fött, nu är det dags att droppa det där snacket o göra nått åt saken i stället.

men sen är det  ju för att man stoppar i sig en massa ONÖDIGT flott o det täpper igen artärer sätter kroppen i obalans organen får ta stryk o svetten börjar pumpas, ett klart tecken på att man inte mår ok.

promenader är vad jag har kommit igång med, har ju gossen hela tiden så nå gym är det inte tal om, men det ska inte hindra mig, finns så många andra saker man kan göra, promenixa blir det för mig till att komma igång på i alla fall, sit-ups hemma blir oxå väldans perfa, minsa 100 varje morgon o kväll, det bör jag klara av, blir ju bara lättare och lättare för varje dag. ONYTTIG skit skippar jag totalt, att bara äta en dag på helgen eller dricka en läsk osv är bara SKIT det håller inte, nä allt ska bort, inte för all framtid men till en början i allafall, allt socker o slisk o blask är väck från och med i dag, ska klara månaden ut det är mitt förtsa mål.

får sätta upp såna här små mål hela tiden för att sen kunna berömma mig själv då jag klarat av det.
att äta nyttigare och hälsosammare kommer bli lite lättare, nyttig mat är ju god mat, bara man hittar lite variation i maten så lessnar man inte lika fort, rött kött ger dött kött på kroppen, det undviker jag, är ingen riktig fantast av kött heller sådär, var ju vegeterian i herrans massa år,
därremot blir det mycket kyckling, fisk, och mycket vegetariska produkter så som qourn, är ju hur gott som helst, enkelt att tilrätta.
äre så att jag vill äta en macka så går det oxå att göras på nyttigt vis, finns jättemycket olika goda bröd som är nyttigt o bra och gott.!
grönsaker på smörgås är ju hur gått som helt, mager kalkonkött är oxå väldigt bra, lite avocado o örtsalt går oxå finemang, tonfisk i vatten, makrill i tomatsås har jag oxå fått lära mig är väldans nyttigt på mackor.

så nå jävlar ska jag klara av detta, ska köra 2 intensiv veckor med nutrilett för att driva ur alla slaggprodukter o skit man har i kroppen, efter det blir det stenhårt.

har fan aldrig kännt mig såhär pepp förut! tror på mig själv nu, tror verkligen jag kan lyckas, och gör jag det kommer mitt liv bli komplett, att få må bra och få fin hud och fint hår o naglar, kommer bli rena drömmen, bort med bilringar och pökhandtag, blir ju ändå inget pöka med dessa handtag haha ingen som vill hålla i sig där inte.
nä nu jävlar, nån som vill anta min utmaning är så välkommen att göra det,
vore kul att ha nån att bolla med nån som kan gaska upp en eller nån att gaska upp.

vad väntar du på?? röjj fett med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0