Luleåkalaset dårå!

japp, festen gick av stapeln i lördags, Liam åkte kring 12 tiden, jag kröp ner i badet gjorde mig vacker drack ett glas vin och insåg att jag blev ännu vackrare *asg* nä men kul var det, kom massa kompisar till mig vi laga mat och  käkade satt på balkongen i solen och drack en massa gott och skratta o skojjade och hade oss.
kul och festa med mina vänner, blev gode full inte van med alkoholen längre vill jag lova.
tog ocss ut efter många om och men o en missad taxi, sprang till bussen.
gick in på området, massa folk o massa musik, kul stämning,
dock lyckades jag tappa bort mina vänner, men jag skulle ju ha kul no matter what,!!
hoka upp med andra personer o festade o sjöng käka god mat,
sprang på lite vänner man ej sett på länge och så vidare.
rund om fötterna var jag verkligen=)
det var trots allt en väldigt lyckad kväll.

på söndagen steg jag upp och röjde lägenheten satte mig på bussen och färdade av till min son, massa kärlek då jag träffade honom, sakna jättemycket, allt hade gått fin fint med honom och han hade skött sig exemplariskt. kul.
drog och fiskade med syrrans familj och en polare två ynka aborrar men härligt väder och skönt med luft.
blev kvar i boden ett bra tag och fiska massor åt god mat och filosoferade en hel del
smick smack!!!

mamma gifte sig i fredags massa grattis=) käkade smörgåstårta på lördag och firade henne, var på hundutställning, asskönt väder massa sol o värme satt på filten och mös.
söndags bar det hemmåt igen, städa lite till, så rent blev det här.

liam har fått två tänder till som spruckit fram där uppe, lillgubben ont i munnen, mamma göra allt hon kan, han mår bara prima, är i sitt esse, älskar göra massa bus här hemma, började dagen att dammsuga tv rummet då gossen fått tag på en popcorn skål ojdå smick smack!! popcorn överallt, nåja han är ju bara barn och kul hade han minsann.

vart hemma och vart på stan och fikat o diverse, kollat in vinterkläder till lilleman, en pop overall får det bli och ett randigt regnställ, nå blire bra nå. ska bara hitta nå fina vinterskor och vantar och mössa och sånt.

pchjaa. nästa månad blir det 1 års kalas här hemma, måste styra upp lite tårta och annat fika o bjuda massa vänner o bäbisar, blir ju skojjsigt, fattar inte att han bliur 1 år, äre verkligt så länge sen jag krysta ut honom?? gode tid hur gick det till??

nåväl, idag då? dricker kaffe för närvarande och väntar på gossens powernap, ska väl snart styra upp lunch och sånt, sen blir det kanske en prommis om väder och vind tillåter annars vet jag inte, skulle behöva röja förådet och lite sånt tråkgöra oxå, ja många måsten är det!!

sugen och flytta är jag oxå vill bo i huuuus, massor av fina hus finns det ju nu, men men skam den som ger sig en vacker dag blir ett hus mitt!!
nå ska i allafall kolla om jag hittar nån fin 3:a som jag o lilleman kan studsa in i så jag får göra hans rum och så. är ju så kul med barnrum, älskar inreda och grejja på!!

nä gott folk det var mitt för idag!
see yaa!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, men de va ju dumt att du åkte hem, du skulle stannat på porsön, mycket trevligare här! =))

2008-08-16 @ 07:51:56
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0