Dagens triss=) o lite stuff



jorå idag blir det luleåkalaset för hela slanten, liam åker till moster efter lunch, då ska jag ta mig ett lite hemma spa och bada o göra hårinpackning o lite sånt=)
ska bli kul att få ta sig ut bland folk och härja av sig lite, tror att jag kan behöva det.


måst ju bara berätta vad som händ igår.
var på rusta med en kompis igår och kolla på
pressenter till en annan kompis som fyller år på söndag.
men på rusta hitta vi ingen, men min kompis därimot hittade
en rostfri pedalhink som hon skulle köpa till sitt
badrum, men den var så stor o klumpig så hon la den
under vagnen tills vi skulle gå till kassan, men vi strosade runt där inne på rusta när vi kom på den brighta ideen att
köpa verktyg till henne, aha,tänkte vi vi går på jula, sagt o gjort och verktyg köpte vi där oxå, slog in det så fint, och så sa min kompis att jag lägger dom under vagnen så slipper vi konka på dom, det var ganska tungt, och där får vi se PEDALHINKEN!! OBETALD! hej var det går ibland, hade TOTALT glömmt bort den både jag o hon hahaha, snacka om snatteri på hög nivå!

ja åsså fynda jag lite go alkohol på bolaget blev lite bärs och en tetra vin, blir nog fin fint det.
får se jenny kommer nog lite tidigare och hjälper mig med maten=)
guu såå kul, ska bli kul o supa med henne oxå första gången det händer=)
skojsigt.

nä då var det väl bara och packa resten av liams stuff som han ska ha med sig då han åker, min pojke ska vara utan mig och jag utan honom tills i morron, guu jag kommer sakna ihjäl mig och längta som en tok.
åå min plutt!!

aja, blir nog bra det med.

sup och svälj trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0