6 dagar och 8 timmar!!

japp det är 6 dagar och 8 timmar sen sista blogginlägget
så jag tyckte det kunda vara tid för en liten uppdatering!

varit på bvc förra veckan, han växer minsann 10,7kg o 75cm lång
och 11månader har han blitt, stooorkillen.

tjorvade nån natt och hade ont i munnen, verkar som om fler tänder är på g att spricka upp, får se om det är kindtand som stör honom denna gång, men med panodil o varmt bad o en go välling så sussar han sött.

vart på stan o rantat runt, han har fått sig ett regnställ från lindex i svart o grått med stjärnor på ASJÄVLA snyggt, blev en pop vinteroverall oxå o pop vantar och ett par vinterskor och en jättefin höst mössa=)
gud är ju så kul och köpa kläder till han, önskar man bara hade råd att köpa mera.

fått en bekräftelse att vi står i dagiskö, så vi får se om han får börja dagis den 6 oktober eller hur det nu blir, spännande spännande.
vad mer? hmm ja??

han åker till mormor på fredag och ska sova där för första gången, tror det kommer gå galant, han kommer inte ha tid att sakna sin mamma speciellt mycket.
och vad är det då jag ska göra på fredag??
ja ni sug på den lilla filuren, det har jag inte tänkt o tala om för er,
moahahahaha.

städar är vad vi gör som en tok här hemma eller jag städar liam hänger mest o klänger på dammsugaren och sånt, river i skurhinken pillar på tvättmaskinens knappar, ha ha han är så ruskigt snabb nu lilleman, att städa tar typ evigheter då jag plockar upp allt så hinner han riva ut det igen haha men men det går till slut, man får muta han med en liten kaka så kanske man hinner lite mera i allafall. brukar funka finemang!!

nä gott folk nu börjar det vara dags för badtime här hemma osså lite kvälls mys innan han ska nanna kudden, själv ska jag väl oxå göra en relativt tidig kväll har inte såååå mycket till energi kvar.

Ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0